28 december 2009

*pust* *stånk* *stön*



Har precis kommit hem från jobbet och jag lyckades cykla hem utan att stiga av cykeln! Det är typ uppförsbacke nästan hela vägen hem så jag känner mig väldigt stolt att jag klarade det. Hittade en liten annan väg som kändes mindre jobbig. Dock spänner det över låren och min rumpa gör sig påmind att den finns. Men jag klarade det!

Känner mig fortfarande lite illamående men det kan ju bero på att jag ätit en massa varma mackor och chokladbitar. Jag hoppas på det iaf. T tittar på film så tv:n är upptagen för att spela. Kanske ska lägga mig och börja läsa "Flyga drake" som jag fick av min syster i julklapp. Den sägs ju vara bra. Vi får se hur det blir med den saken.

2 kommentarer:

J.N sa...

Filmen av den boken var fantastiskt bra, och boken brukar ju alltid vara bättre så den blir nog bra :)

Hjärtemammas sa...

Du menar att T ska få en ännu säötare rumpa att klämma på med all cykling!?!? Lyllos :-)
Flyga Drake är bra, Den andra boken med av samma snubbe; Tusen strålande solar!
Kram