07 december 2009

Så kom kvällen...

Haft en bra och riktigt trevlig och lyckad dag med CS och RJ. Alltid lika trevligt att träffa dom, blir många goa skratt vilket behövs i dessa gråa dagar. Det blev rätt spontant en sväng ner på stan och handla lite på Lagerhaus. Nu när man bor i en storstad så tror man att Lagerhaus finns överallt, men det gör det självklart inte. Blev lite handlat för alla oss vilket är trevligt. Handlade en fin ljuslykta som var i samma material som ugglelyktan men att det var en stort päron istället. Antar att den också får bo inne i vardagsrummet. Kvällen har jag suttit i telefon och försöka fixa mitt internet som går för slött. Tydligen är modemet istället på att gå saktare än vad det sak göra så det var inte så konstigt att det har gått slött. Dock kunde hon i support fixa det för hon fick inte kontakt med modemet så några andra skulle titta på det. Skulle skickas ett sms när det är klart men jag antar att det blir imorgon då. Huvudsaken att internet fungerar öht. Dock verkar telefonen ha dött (går genom modemet det med) så vi får väl se om jag måste ringa om det imorgon.

Tisdag imorgon och det betyder teater på biblioteket på fm. Det ska bli trevligt tycker jag eftersom jag vet att Jolin uppskattar det så mycket. Jag lär få springa efter Jack bland bokhyllorna och plocka böcker som han drar ut för sitta still och titta på teater vill han såklart inte. Eftersom jag varit så himla trött idag så tänkte jag passa på att lägga mig i tid idag. God natt!

Inga kommentarer: