19 december 2009

Snökaos är väl det minsta man kan säga.

Det har verkligen öst ner snö hela dagen, man kan nästan tro att man är i norrland. Tog bilen till jobbet och man får verkligen köra försiktigt. På vägen hem var det värre. Har säkert kommit minst 10cm puder så det tog ett tag att skotta fram bilen. Det var inte plogat någonstans så det gällde att ha tungan i munnen när man körde. Tyckte det såg lite tomt ut i drive-innen på Mc Donald´s, förstår inte varför. Ska jobba imorgon med så det blir till att åka i tid ifall något oväntat händer. Han som jag jobbar för bor i Ystad och tydligen var vägen avstängd eller nått sånt så han kom inte till jobbet. Helt sjukt iaf.
Idag blev jag väldigt glad när jag kom till jobbet för jag hade fått en julklapp av en anhörig och sånt värmer som bara den. Dock hade alla fått en julklapp av dom men iaf, man känner att man gör ett bra jobb iaf. Det var inte sååå svårt att lista ut vad det var i. en avlång trekantig sak kan ju bara betyda choklad a la Toblerone. Väldigt uppskattat iaf.

Nu ska jag försöka sova och försöka att inte ligga och tänka på hur vägarna kommer se ut imorgon när jag ska ut på dom. Har ni haft en bra lördag annars?

Inga kommentarer: