05 januari 2010

Äntligen fredag!!

eller... inte.
Så fort jag är ledig så känns det som det är helg och då vill man köpa snarre och lite chirre och dippa. Men det är ju bara en tradig tisdag idag så då går det ju inte för sig. Dagen har flutit på bra ändå. Jacks feber verkar ha gett med sig lite så jag hoppas på en natt med mer sömn. Annars är han rätt glad och så mellan varven.

Det snöade rätt bra imorse och på fm men det har redan börjat slaska bort. Trodde vi fick all snö sist med all kaos ovs men icke.


Hittade detta lilla klippet och inser att jag saknar alla mina serier jag brukar titta på. Som tur är så börjar dom flesta igen inom dom närmaste veckorna. Vet dock inte hur man ska hinna med allt med dagis, jobb, fru, wii och tv-serier. Hm, ser mitt liv verkligen ut sådär? Jösses va tråkigt!
För någon dag sen på jobbet som visade dom nord & syd på tv. Jag tyckte det såg så himla gammalt ut och tyckte ju att det inte var så längesen dom visade det. Då säger min kollega att det var faktiskt ett tag sen det var 80-tal. Så frågar hon hur gammal jag är och jag svarar 33 och hon säger "Men då är du ju halvvägs till pensionen". Fick liiiite ångest när man inser hur gammal man är eg. Man känner sig fortfarande inte äldre än 20, och jag beter mig väl inte mycket äldre heller. :)

Nu börjar operation nattning av barn så smått, sen hoppas jag på att få spela lite medans T svär åt hyllan hon håller på att bygga. Det blir nog bra när det blir klart.

Inga kommentarer: