30 januari 2010

Och så kom kvällen.

Tiden går fort när man har roligt säger dom och det har stämt bra idag. T åkte iväg och scrappade hela em så jag och barnen tog det bara lugnt. Ville ligga och vila en stund när Jack sov men det fick jag inte för Jolin för hon ville bara picka på mig helatidenoch dra mig i håret. Var inte så glad på henne då, men det gick över. Vid något svagt ögonblick så nämnde jag något om att vi kanske kunde baka bullar. Det skulle jag inte ha sagt så det var bara att kavla upp ärmarna och sätta igång. Det låter så himla mysigt när man säger att man ska baka med barnen men det slutar alltid i kaos tycker jag. Det är säkert fel på mig för jag vill väldigt gärna göra allt själv och bli lätt irriterad när det inte går som jag vill. Men det blev ändå bra till slut, blev bara några tårar :) Barnen var helt slut nu och har somnat gott så vi får se vad som händer nu. Ha en trevlig lördagkväll och borsta tänderna extra noga idag efter allt godis ni ätit.



1 kommentar:

Kaffe och Mazarin sa...

mmmm...ser ju gott ut!!!:)
ja jag kommer ihåg när mina barn var små och man skulle baka!!! oj oj oj.. satte dom alltid flera meter från mig med en bit deg så jag kunde baka ifred!!!:)
kramiz på dej!!!