13 januari 2010

Ekar tomt.


Alla barnen ligger inne och sover. Jack somnade på 10 minuter! Man kan inte bli annat än stolt. Lilla jack sover utan mamma och pappa. T trodde att jag också skulle somna eftersom dom har så skön avslappningsmusik på men jag lyckades hålla mig vaken. Hon tyckte det skulle vara pinsamt om lär låg där och snarkade och väckte barnen. Dock tycker jag synd om det barnet som låg vid mina fötter, dom är kända för att stinka en del. Lär ha somnat gott iaf. Så nu sitter jag här ensam och funderar på om jag ska åka kana eller inte. Måste ju passa på! Nä, dricker nog mitt kaffe i lugn och ro och sen ska jag hämta Jolin om någon timme.

1 kommentar:

Henke - Jasons pappa sa...

sv: ja det är skitskoj! :)

barn brukar la inte vara så lättväckta, eller? lite brus (snarkningar) får man leva med. hehe!