10 januari 2010

Inväntar middagsgäster.

Svärisarna är på väg hit med Jolin. Det är väldigt tyst när hon inte är här men eg så för hon inte så mycket liv. Ska bli skönt att träffa henne igen, jag jobbade igår så jag knappt hann träffa henne.
Jack har blivit rätt gnällig och blir ledsen så fort man börjar gå någonstans. Lite frustrerande är det och så känns det inte så bra nu när vi ska börja inskolningen på dagis imorgon. Hoppas att det kommer gå bra iaf.

På förmiddagen var det dags för "städbitchen" att träda fram. Det är min person jag blir när jag får panik och måste börja städa. Fast idag var jag inte så bitchig för alla höll sig undan så jag kunde städa i fred. Så nu har vi det rätt fint med. Känns bra det.

Nu plingar det snart på dörren så jag ska börja duka fram nu.

Inga kommentarer: