12 januari 2010

Typiskt!



Inskolningen idag har gått toppen. Lämnade Jolin flera timmar och det hade gått bra. Likaså för Jack att sova på dagis och vara där. Så det känns bara för enkelt än så länge. Dock ska jag lämna dom själv imorgon så vi får se hur det går.

När jag kom till jobbet idag möts jag av stora skyltar på dörren "Vinterkräksjuka, inga besök" typ. Typiskt var min första tanke, det är det här jag bävat för. Dock var inte så många sjuka och jag hoppas det går över snart *peppar peppar*. Jag är ledig fram till måndag nu så jag hoppas det hinner gå över. Jag hoppas också att jag inte smittar ner familjen med något. Desinfektionsflaskan har åkt fram iaf så jag hoppas det hjälper lite.

Idag kom det en lapp med posten att jag kunde hämta ut dom på posten. Toppen tyckte jag eftersom Willys har öppet till 22 (där man hämtar paketen) och jag slutade 21 på jobbet. Kom fram till postdisken 21:05 för att inse att själva postdelen stänger 21. Typiskt! Min vanliga tur.

Har tittat på "Stjärnorna på slottet" också. Det är faktiskt en riktigt rolig säsong. Det slår inte Gardell när han var med men inte långt ifrån. Ska bli spännande och se var Kjell Bergkvist hittar på på sin dag.
Nu ska den här mannen sova så jag orkar med att skola in barn imorgon. Inte för att det är jobbigt för det är det inte men det är ändå skönt att vara någotsånär pigg iaf. God natt vänner.

Inga kommentarer: