13 januari 2010

Yey!



Dagen börjar gå mot sitt slut och det har varit en bra dag. Dagis har varit kanon. Jolin var lite ledsen när jag hämtade henne för någon hade kastat en snöboll på henne men den personen hade sagt förlåt så det var ok. Imorgon ska båda lämnas ensam mellan 9-14. Kommer nog gå bra tror jag. T börjar jobba igen så jag vet inte vad jag ska göra dom timmarna. Vet att T säkert har en låång lista på saker jag kan göra men vi får väl se hur det blir med den saken.

Var en sväng och hämtade ut mina skor jag har beställt. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom än men dom är annorlunda. Kommer nog bli bra när man väl vant sig. Var till biblioteket och hämtade ut "Surdegsbröd" som Martin Johansson skrivit. Det är han som har bloggen "Pain de Martin" också. Man blir väldigt sugen på att börja baka när man tittar i den så jag hoppas jag orkar mig på att göra en surdeg igen och att jag lyckas med den. Är ändå lite kluddigt att hålla på.

På kvällskvisten kom SW och JJ över och hjälpte till med T:s hylla som hon har hållit på och byggt ett bra tag nu. Den är ju lite skev och sne men det är ändå lite charmigt på nått vis. Skönt att kunna få upp lite böcker på väggen iaf. Dags att hämta böckerna som stått hemma hos svärisarna bra många år nu. Ska nog rensa lite med så är det någon som är lässugen så säg till bara.
Nu ska den här pappan lägga sig för han är väldigt trött. Mot nya äventyr imorgon!

Inga kommentarer: