27 januari 2010

Hej och välkommen till norrland!

Trodde jag skulle slippa snön när jag flyttade söderut men här har det fan varit mer snö än hemma i Västerås. Känns det som iaf. Dock var det rätt varmt nu när jag åkte hem från jobbet så det kommer säkert försvinna en massa inatt. Eller så fryser det på så det blir is överallt, speciellt på cykelbanorna där dom är lite dåliga på att skotta. Iaf den vägen jag bruka cykla. Lite fundersam på hur jag ska ta mig till jobbet imorgon. Hade jag haft ett par längdskidor hade jag kunnat åka på dom till jobbet. Har i stort sett bara nedförsbacke hela vägen så det hade ju varit kanon. Blir kanske bilen iaf men då har jag inga mynt att stoppa i automaten så då går jag säkert böter. Har ju hänt innan. Varför kan inte alla automater ta kort? Hade varit så mycket smidigare, iaf för mig som i stort sett aldrig har kontanter med mig. Sicka i-landsproblem!

Sängen kallar så jag orkar upp imorgon. Får bli pulka till dagis och det tror jag inte dom säger nej till.
God natt!

Inga kommentarer: