11 januari 2010

One down, four to go.



Första dagen på inskolningen avklarad! Gick väldigt bra faktiskt så jag hoppas det kommer hålla i sig. Jag var med Jack och T var med Jolin. Vi var lite skeptiska till Jolins dagis först för vi hade fått två olika tider på informationen när vi skulle vara där. Jag ringde upp och frågade vilken som gällde och fick till svar att "Öhhh kom någongång mellan dom, det är alltid någon här som tar emot er". Men det hade gått jättebra iaf och imorgon ska vi skifta barn och se hur det går. Jack somnade som en stock när han kom hem så när han har vaknat blir det en sväng till Nova och inhandla lite sånt som behövs till dagis. Jag är lite sugen på en chailatte så vi får se om jag köper hem lite.

Såg en jätterolig film igår också. "I love you man" hette den. Rekommenderas om man gillar bra och sjuk humor. Nu ska jag ha kaffe.

1 kommentar:

Marie sa...

Chai latte?! Du lyckost, här i Ptp finns det bryggkaffe eller bryggkaffe... :)