06 januari 2010

Holy smoke!


Det är ju fan vad dagarna går. Jag hinner inte med! Dock så är jag knappt hemma längre känns det som, vara jobbar och jobbar. Jag inväntar en kräksjuka eftersom det går på jobbet. Dock *peppar peppar* brukar jag inte bli sjuk när det går sånt men bara för att jag har sagt det nu så kommer jag få det. Jag som har en typ av kräksfobi kan inte alls tänka mig att bli magsjuk. Huvva.

Granen åkte ut idag och det var väl lika bra det. Varit lite dåliga på att vattna den på senare så den var ändå halvdöd. Blev så luftigt i rummet när det försvann, skönt. En liten gardin har lyckats komma upp och det känns redan som ett helt annat rum. Otroligt vad en liten gardin kan göra.

T börjar jobba imorgon igen, fast bara nån dag sen är hon ledig i nästa vecka då vi ska skola in barnen på dagis. Jack har blivit så stor så det är dags att gå på dagis. Det är inte klokt vad tiden går. Så snart hoppar vi in i ekorrhjulet på riktigt. Lite skrämmande är det faktiskt. Men det blir nog bra.

Inga kommentarer: