17 januari 2010

Äntligen!



Nu har det släppts. Andreas Grega – En sak i taget, albumet som jag faktiskt har väntat på länge nu. Ska bli spännande att lyssna. Än sålänge så låter det skönt.

Haft en bra söndag annars. Varit hos svärisarna och fått en god middag. Var med svärfar på hembiomässa som inte var så mycket att gå på. Men det är ändå trevligt att komma iväg lite utan barn.
Imorgon är det första dagen barnen ska lämnas och jag ska försöka komma i tid till jobbet. Jag har förhoppningarna höga men det kan alltid strula till sig på morgonen, speciellt när det är påklädning av barn som står på schemat.
Nu ska jag fortsätta lyssna och sen blir det nog "Stjärnorna på slottet" och kanske lite "Wii fit" för jag har lånat hem en "fit(t)bräda" så det ska bli kul.

1 kommentar:

skobidoa sa...

Om ni skaffat Wii nyligen så kan jag tipsa om http://www.youtube.com/watch?v=bz7QbyYVw9A , instruktionerna där ger ett gratis-spel :)