07 januari 2010

Torsdag, ledig, yey!

Skönt att vara ledig idag. Dock fick jag frågan på Facebook vid 6:30 om jag kunde jobba idag för det var någon som blivit magsjuk. Men T jobbar idag så då går det inte. Dessutom känner jag att jag måste ladda batterierna lite, känns som jag bara varit hemma och vänt den senaste tiden.
Känner fortfarande inget direkt av någon magsjuka *peppar peppar* men mådde lite illa innan men det var nog mest inbillning. Mest rädd att smitta barnen bara.

Vad var livet innan Spotify eg? Det är så skönt att kunna lyssna på sina favoritskivor utan att röra röven för långt bort. Idag "dammar" jag av lite Bob Marley. Lyssnade mycket på honom och annan reggae när jag gick på mellanstadiet. Tror inte det är helt vanligt att folk lyssnar på reggae nuförtiden när dom går i femman. Fast åas lyssnade jag mycket på Milli Vanilli vid den tidpunkten med. Det var innan man visste att dom var fejk. Kom ihåg att det kom en skiva med "The REAL Milli Vanilli" efterråt. Undrar om den också finns på Spotify. Det gjorde den inte. Synd :)

Det blir nog en sväng till biblioteket idag för att lämna en försenad dvd. Var ingen som ville följa med T till biblioteket och lämna den innan den blev försenad så nu har den bara legat och kostar mer pengar för varje dag dom går. Tror jag ska försöka mig på att få upp lite mer gardiner med men vi får se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer: