16 januari 2010

God förmiddag!

Här är det full fart redan. Jag fick lite sovmorgon idag och det behövdes så tack T! Jack har sovit jätteoroligt och det hjälpte inte direkt att han fick sova hos oss. Sen har jag haft svårt att sova för jag trott att jag ska gå kräksjuka. Jag vet att jag tjatar om det hela tiden men jag är verkligen rädd för att kräkas. Var inte SÅ många av dom boende som varit sjuka och det verkar gå över *peppar peppar*. Många av mina arbetskamrater har varit sjuka så det känns som man bara går och väntar. Slår tydligen till jättefort med. Nåväl!

Idag ska vi först till min gamla arbetskamrat CS och äta lite middag och fika. Jag bakade en After Eight-kladdkaka som jag är lite nyfiken på. Känns som den kommer smaka väldigt mycket after eight så jag hoppas hon gillar det. Sen frammåt em ska vi till Perstorp och äta lite tacos med Jolins vänner. Det ska bli trevligt och jag tror att barnen ser fram emot det väldigt mycket. Så det blir en heldag borta idag vilket är kul. Så nu ska det kläs på barn, föräldrar och packa in bilen.
Ni är kanske nyfikna på hur det gick på besiktningen? Måste besikta om bilen :( Handbromsen hade tydligen ingen funktion och så var det någon styrled och bla bla. Jag kan inget om bilar så jag nickade bara förstående när han berättade alla felen. Hade dock ingen aning vad han pratade om. Tur att det står på pappret vad som är fel. Så vi får väl leta reda på en verkstad sen med. Känns som att det kommer kosta dineros. Men det får vi ta. Ha en bra dag alla.


Jack leker med ljushållaren.


Jolin spelar lite tennis. Hon klagade på att hon blev svettig!


After Eight-kladdkaka. Hojta till om ni vill ha recept så fixar jag det.

1 kommentar:

Frida sa...

Vilka söta ungar ^^ Tänk att man inte hänger med alls nu för tiden.
Men dendär kladdkakan lät god...
Hur gör man en sån? :)

//Frida