21 januari 2010

Normal?



Precis kommit hem från BVC. Var på 4-års kontroll med Jolin. Allt såg jättebra ut, hon hörde bra, såg bra och klarade alla test galant. Hon hade gått upp som hon skulle och var lång som hon skulle. En helt vanlig 4-åring har vi helt enkelt. Man blir så stolt när hon klarar alla tester så bra och förstår instruktioner som hon får. Nu är det också bevisat att hon inte har fel på hörseln som man kan tro ibland. Kan kanske vara lite trots dårå.

Blivit hembjudna till Svärisarna på lite mat. Tänkte lämna dom där en liten stund så jag kan kila förbi Volvo och få domen. Kommer nog inte hända så mycket mer idag tror jag vilket är väldigt skönt. Ska väl fixa lite med det sista som jag inte hann städa igår men "hinner" jag inte idag så är det en dag imorgon med.

Fick inte reda på så mycket mer än innan igår på jobbet så det är väl bara att vänta lite till. Glömde självklart bort min surdeg igår igen (och imorse kom jag på nu!) så det är nog bara att hälla ut den och börja om igen. Det sägs att det ska ligga mycket kärlek bakom när man bakar så det är bara att inse att jag inte är tillräckligt kär i min surdeg eftersom den dör hela tiden. På al om kärlek så hade T köpt fina tulpaner till mig igår. Det blev jag väldigt glad för. Händer inte så ofta att man får blommor så det kom lite som en chock. Så tack igen T!

Nu ska vi packa ihop oss och bege oss iväg. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: