03 januari 2010

Gäsp.

Uj, klockan är alldeles för lite och ändå har jag redan varit vaken en halvtimme. Jag skulle kanske ha lagt mig tidigare igår. Nåväl. Jobbade i stort sett hela dagen igår och på kvällen blev det thaimat och en knappt halv film. T tittade på nyversionen av Fame och den var inte speciellt bra. Tyckte hon inte själv heller iofs men hon tittade ändå hela.
Idag är det jobb fram till 20 med rast på tre timmar mitt på dagen. Så det kommer nog inte hända så mycket spännande idag.

Som jag skrev här så satte jag igång med en surdeg för några dagar sen. Jag har varit jätteslarvig med att röra runt i den så jag tror inte det blir så mycket med den. Antar att jag får slänga den och börja om från början. Trist men så är det att vara mästerbagare.

Nu ska det intas frukost och sen bär det av till jobbet.

Inga kommentarer: