14 januari 2010

Nu är det gjort.

Nu har jag lämnat barnen ensam på dagis. Var inga problem med Jolin idag heller, fick inte någon puss eller kram! Jack blev lite ledsen när jag gick men det var väntat. Jag tror det kommer gå bra ändå men man känner sig ändå jätteelak som lämnar dom där ensamma. Jag menar, jag sitter ju bara här hemma så då kunde dom väl lika gärna vara hemma med mig? Fast jag måste säga att det är rätt skönt att kunna göra lite vad jag vill även om det inte är några vettiga saker jag tänkt göra. Det är skönt att kunna skruva upp min musik och ingen kommer att stänga av den eller skruva ner. Ingen som kommer och avbryter när man sitter och läser något viktigt (det tycks viktigt för stunden iaf). Nä, tror jag ska sopa igång lite Zelda och dricka lite kaffe. Naveln behöver nog rensas med så det ska jag fixa med.

Inga kommentarer: