30 januari 2010

Prinsen?


Va härligt! Har sovit som en prins inatt så det är därför jag ser ut såhär idag. Tagen direkt i spegeln. Kanon! Vi la oss vid 20:30 igår för vi var så himla trötta och Jack vaknade först efter 5. Ja det är tidigt men man fick sova så många timmar i rad. Jätteskönt och behövligt.

Idag måste jag masa mig ner på stan och lämna tillbaka lite filmer jag lånade till jobbet som ingen ville titta på. Men men, sånt är livet. T ska iväg och scrappa med någon kompis på em så det blir jag och barnen hemma. Det ska bli mysigt. Jag är fortfarande himla sugen på att baka surdegsbröd men jag får ju inte igång någon surdeg. Ska göra ett sista försök idag och sätta igång en, måste bara hitta ett bra varmt ställe i lägenheten. Nä, sätta fart nu!

1 kommentar:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Du är konstig som blir fulare än någonsin när du sover ordentligt, och du som alltid varit så söt ;)