18 januari 2010

PUST.

Nu är jag hemma igen efter första dagen av "ekorrhjul". Lämna på dagis gick jättebra tills jag insåg att jag glömt Jacks napp hemma så det var bara att springa hem, hämta cykeln, cykla och lämna nappen och sen vidare till jobbet. Jag hann faktiskt i tid men var helt slut när jag kom fram. Har ju snöat en del inatt så vägarna var inte speciellt bra plogade. Jobba jobba sen cykla till biblioteket och sen till dagis. Hade gått jättebra med båda barnen. Känns så skönt att det fungerar så bra och att dom orkar vara på dagis så länge. Dom är dock väldigt trötta nu så det är väl bara att fixa lite mat och sen i säng med alla.Jag är ledig imorgon så imorgon ska vi ta det superlugnt. Tror barnen behöver det med, har varit så mycket nu i en hel vecka.

Varför sitter jag här när jag ska fixa mat? Tvi dig Patrik!

Inga kommentarer: