25 januari 2010

Var dag i vardagen.

Jolin: -Pappa, jag älskar min familj.

Det är sånna fina ord som gör att man orkar med vardagen. Nu har jag jobbat sen i fredags och är rätt trött och sliten. Kom på idag när vi satt ner och åt kvällsmat att det var typ 4 dagar sen hela familjen satt ner och åt tillsammans. Det är lite läskigt tycker jag.
Imorgon ska jag bara gosa med barnen och ta det lugnt. Har eg en del att göra men det får faktiskt vänta till onsdag. Kanske blir teater på biblioteket imorgon, vi får se hur natten blir. Jack verkar vara på bättringsvägen men är fortfarande väldigt hostig, snorig och gnällig stundtals. Men det blir bättre.

Nu ska det sovas här. Hoppas jag.


2 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

underbart! m sa till mig en gång: jag äslkar dig mamma men bara lite!

Patrik sa...

Det är så skönt när det bara kommer spontant. Då vet man att man kanske gör lite rätt ändå fast man tvivlar på det ibland.